Tavlorna!

Jag har i någon vecka terroriserat Rickarsa kompisar Robin och Jack.
Anledningen?
De hade båda samma tavlor, och det var tavlor som jag ville ha!
Problemet var att Robin hade fått den, och att Jack inte mindes var de var köpta!
Lösningen kom idag när jag var hos Sofie och hon lite lätt kläcker ur sig
"Ja, men jag funderar på att köpa dom där tavlorna med text som vi såg på Clas Ohlson"..
 
Och det visade sig ju vara de tavlorna som Robin och Jack hade!
Och! Och det var till och med jag som sa till Snuff när vi var på Clas Ohlson
"Dom där tavlorna kommer vi att köpa"
 
 
Här är underbaringarna! :D
 
 
 


Så fina! :D

Svar: Ja, dom är verkligen fina med väldigt fina budskap! :D För ynka 99 pix så är de helt klart värda sin slant! :)
Beatrice Lundh

2014-09-14 // 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback