20 fakta om mig.

 
  • Jag heter Maria Kristina i mellannamn, Maria efter Mamma och Kristina efter en väninna som var med när jag föddes.
  • Jag är fruktansvärt envis, kan bli som en treåring i värsta fall.
  • Jag är beroende av materiella ting.
  • Jag ogillar det jag ser i spegeln.
  • Jag har snusat i 11 år, men precis slutat (finns bättre saker att lägga dom pengarna på!)
  • Jag älskar allt som har med inredning att göra.
  • Jag är liiiite shoppaholic.
  • Jag dricker alldeles för mycket kaffe.
  • Jag gillar att baka och laga mat.
  • Jag skulle egentligen ha hetat Elena, men Mamma såg en elak tant på tv så Beatrice blev det. Hade jag blivit en pojke hade jag hetat Erik.
  • Jag har 8 tatueringar utspridda på kroppen.
  • Mitt favoritplagg är mjukisbyxor
  • Jag klipper och färgar mitt hår själv.
  • Jag löser korsord och har gjort det sedan jag var liten.
  • Jag kollar ofta på film, men blir rastlös och går därifrån.
  • Föredrar hemmakvällar framför krogen.
  • Jag jobbar inom hemtjänsten.
  • Jag är aningens konflikträdd.
  • Som mest har jag haft 8 piercingar, nu har jag 3 (2 i örat, 1 i tungan).
  • Jag använder musik för att förstärka känslor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback